Dziś zuuupełnie z innej beczki:) Nie planowałam nigdy  pisać na blogu o rzeczach innym niż moda, stylizacje  i wszystkim co z tym związane, a tu proszę, post o kosmetykach :) Tak się złożyło, że ofertę wypróbowania kosmetyków Dermedic dostałam po prostu w idealnym momencie. Ni stąd ni zowąd zaczęłam mieć problemy z cerą i przekonałam się jak bardzo jest to uciążliwe. Gdy zobaczyłam w ofercie Dermedic kosmetyki, które przynajmniej z opisu wydały mi się idealne ze względu na moje problemy pomyślałam "dlaczego by nie spróbować?" :) Wiedziałam jedynie, że kosmetyki tej marki sprzedawane sa w aptekach i sa przeznaczone do cery wrażliwej. No i tak miałam przyjemność testować Peeling enzymatyczny do skóry suchej, Krem nawilżająco - kojący (z serii kuracja przeciwtrądzikowa), Płyn micelarny do skóry suchej oraz Regenerujący krem do rąk. No i co wam tu o nich napisać...:P Najbardziej zależało mi na kremie i nie wiem na ile jest to kwestia przypadku, a na ile efekt jego działania, ale rzeczywiście, stan mojej cery poprawił się już po tygodniu stosowania, a wygląd skóry powrócił do normy! Świetnym rozwiązaniem okazał się także być peeling enzymatyczny, z którym spotkałam się pierwszy raz. Czasami stosując peelingi po zabiegu mam poczerwienioną twarz. W przypadku tego specyfiku nie ma mowy o podrażnieniu skóry ponieważ peeling ten nie zawiera granulek, a martwe warstwy naskórka usuwane są wraz z jego zmyciem (stosuje się jak maseczkę, ok 20 min). Jeśli chodzi o płyn micelarny oraz krem do rąk mogę powiedzieć tylko tyle, że mają ładny zapach i także jestem z nich po prostu zadowolona:) Także z całą odpowiedzialnością zapraszam na stronę Dermedic :)
P.S. Dziewczyny z Trójmiasta! Szukam taniego noclegu na ten weekend lub kogoś kto mógłby podzielić się dachem nad głową z 2 zagubionymi duszyczkami:P Jeśli macie jakieś info proszę dajcie znać na maila:) 




zdjęcia: Kasia Karina Bogdanowicz kasia.k.bogdanowicz@facebook.com